Suka Blog Ini

Recent Post

Thursday, August 4, 2011

Sedih Wei Putus Cinta

Tengah ak duk lepak-lepak kat kedai burger hak milik kawan ak. Tak perasan la pulak ade member ak sorang nih duk termenung je dari tadi. Memang pelik bin ajaib, biasenye bukan main bising mulutnye. Siap dapat cop mulut tak de lesen lagi.haha. Ak pun ape lagi pergi tegur la kan, mane la tau teruk sangat ke masalahnye. 

Ak pon tanye "ko kenape wei?? duk termenung aje. Member ak cakap "Ak putus cinta la bro. Ni yang ak duk termenung ni. Ak pon balas "adoiii pergi la pujuk elok-elok mesti ok punye. Member ak balas "dah puas ak pujuk siap nyanyi lagu relaku pujuk lagi, tak mahunye. Ak pon balas "kalau cam tu ko cari je la yang lain buat pe nak termenung cam tu, ko kan jejaka paling kacak kat kawasan ni.hahaha. Member ak balas "tak boleh la bro, ak sayang kat dia dah lame couple la bro. Ak pon balas "owh, kalau cam tu, ikut ko la, ak pon tak tahu nak cakap ape".

Nih la penangan orang putus cinta, ak nak kasi nasihat lebih-lebih pon tak boleh sebab mane ade pengalaman beb.haha. Tapi daripada duk termenung macam tu agak-agak boleh settle ke?? kan banyak lagi perkara yang boleh dilakukan. Kalau anda bagaimana tindakan yang anda lakukan. Lu kasi fikir la sendiri.haha.


11 comments:

ain1914 said...

tu namanya tempoh bertenang.. tempoh yang mana tak leh nak pikir apa2... takkan putus hari ni esok dah ok... kalo macam tu memang playboy member eddy tu... so biar masa yang tentukan...

Eddy Dce said...

ain: owh..yup..setuju dengan pendapat tu...tapi janganlah termenung 24 jam bahaye tu... :)

nurani said...

bgi die mase...:)

zareliqa afiqa said...

lama2 dia ok sendiri..baru2 mmg lar sedih.jgn ikutkan sngt perasaan tu.^^

AdinLala said...

Bagus Edy nie, prihatin kat kawan dia.. Hehe

Saya Menjemput Anda Untuk Sertai Segmen Ringkas Saye :)
- SEGMEN : Korang Dah Jadi Geng Terawih?

Cik Teddy said...

cinta3...

MaiZATuL ASniDA said...

setuju dgn komen 1st. termenung sbb dlm tempoh 'macam tak percya'. so, nk adapt benda tu ambik masa. xpe. die akan pulih sendirk. (harap2lah). :P

prihatin kamu ni eddy. :P

miss_nia said...

hm.. persoalannya: cinta pada manusia..
kekal ke???? renung2kan la ye.. =)

Eddy Dce said...

nurani: yup, betul la tu bagi die mase... :)

zareliqa: tu la..mnx2 die ok la kan... :)

Adin: xde la prihatin sgt pun.. sekadar ambik tahu... :)

cik teddy: huhu...cinta3... :)

mai: mnx2 cam tu la mai...xde la prihatin sgt pun mai..ambik tahu je..huhu... :)

miss: huhu...renung2kan la... :)

fawzeah zea said...

2,3 hri dia ok lar tue,,bgi dia masa tuk tenangkn fikiran.

cik fieza said...

stuju ngan fawzeah zea..
lau fieza,cpt2 cri yg laen ! abes cite. ^^

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...