Suka Blog Ini

Recent Post

Sunday, August 14, 2011

SEGMEN : APA AKU BUAT BILA BOSAN ?


Salam ramadhan dan selamat bersahur semua. Kali ni aku join pulak segmen Athira Husna dan apa yang menariknya pada segmen ini dia tanya "apa aku buat bila bosan". Susah macam nak jawab soalan spm pulak aku nak fikir apa yang aku buat bila bosan.. haha.

Bila aku bosan apa yang aku buat seperti yang tertera dibawah:

1) Aku pergi memasak kat dapur la. Kalau bosan ni lapar wei. Jadi aku pergi masak la. Kalau aku masak tu maknanya aku bosan la tu... haha..

2) Aku pergi baca buku cerita tak pun novel ke. Sebab apa kalau baca buku atau novel ni aku akan rasa mengantuk dan bila mengantuk apa lagi terus tidur la. Kan dah hilang bosan tu... haha..

3) Yang terakhir, perhatikan kucing-kucing aku kat rumah. Kucing-kucing aku ni degil sikit suka mencakar sofa nanti abis sofa aku dikerjakan oleh kucing-kucing tu... haha...

Jadi siapa-siapa yang nak join segmen ni bolehlah klik kat sini ataupun klik pada banner kat atas tu. Moh la kita join wei.

2 comments:

Miss Nadya said...

hye..nad melawat sini..nad dari pahang..semalam baru g temerloh..ada kembara ramadhan..:)

ツ miss nadya punyer blog ツ

Fathiah Hamim said...

haha hebat! memasak bila bosann. kalo fa buat gitu, habes la badan saya. =DD
kucing? kerjakan diorang!!

jom tengok fa punya pulak =)

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...