Suka Blog Ini

Recent Post

Saturday, August 13, 2011

'Doodle's Giveaway by Cik Nuyui 'Ain'


Selamat bersahur semua... Lepas aku bersahur tadi ternampak la pulak giveaway ni dan rasa berminat la nak join ni. Sebab apa dalam giveaway Cik Nuyui Ain ni dia suruh sambung ayat saya suka doodle kerana... Haa.. kelam kabut aku nak jawabnya... Maklumlah baru kenal-kenal dengan doodle ni... haha...

Saya suka doodle kerana lukisannya amat menarik perhatian dan minat sesiapa sahaja yang melihatnya sehingga ramai yang jatuh cinta dengan doodle ni.

Hentam sajalah labu... haha...

Siapa yang nak join boleh la klik dekat sini ataupun klik sahaja banner yang dekat atas tu dan juga anda boleh klik pada tetikus anda alamatnya sampai pagi pun tak jumpa... haha...

Aku pun tag lah pada:

1 comments:

nurulain1011 said...

terima kasih sebab sudi join GA ni. good luck. awak peserta lelaki kedua.

^__^

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...