Suka Blog Ini

Recent Post

Monday, August 1, 2011

Segmen RAMADHAN #1 : Sahur di kala budak ..


Kalau sebut pasal sahur waktu kecik-kecik dulu, fuhhh memang dasyat. Tapi xde la dasyat mane pun sebenarnye.haha. Ape yang ak masih ingat lagi mase tu, punye la susah nye ak nak bangun sahur, orang kate ape liat bukan main nak bangun tidur tu. Siap kena simbah dengan air lagi nak kasi ak bangun punye pasal. Tapi tu dah masuk pertengahan puasa da. Kalau awal-awal puase tu x yah cakaplah, x payah orang lain kejutkan bangun sendiri je, pukul 4.30 pagi dah terpacak kat meja makan.haha. Kalau yang tu bukan ak la tapi adik ak.haha. Tapi ak nak katekan awal-awal puasa tu bile dikejutkan laju je la bangunnya. Itu je lah yang ak ingat kot.haha.


Haaa, laksa penang lah yang menjadi salah satu makanan kegemaran ak waktu nak berbuka mase kecik-kecik dulu. Gambar tu ak amik dari sini dan kalau korang nak join segmen nih boleh klik kat sini, x pun korang boleh klik kat header Santai Bersama Ben Ashaari kat atas tu.

9 comments:

Iffah Afeefah said...

tak ske sgt laksa penang

laksam kelate best

yayqah said...

ouh suka suka. sedap nya gulp *batal puasa hahah. urm like 10000 kali blog ni. btw boleh tak jadi followers saya. akan ku hantar seperiuk nasi kat rumah Eddy kalau jadi followers saya. LOL ini linknya yayqah.blogspot.com

Afuan Shah said...

wuuu~~makin lapar la cenggini...
sedapnya laksa...lelehhh

DaYaH JeLitA said...

haha kena simbah..padan muke..huhu..saya join gak segmen ni..singgahla kalaw sudi :) : BEN ASHAARI : RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK

Cik Ayu said...

tq ye singgah.. folo u 2

Pn. Sheila said...

sy pun fav nie...

||aLeaSaRa|| said...

slm perkenalan ye!wah laksa suka juga....dulu mmg tak reti makan,skrg dah pandai he3

Gen2Merah said...

thanx.. da folow awak juga ke 223.,... salam Ramadhan ya

mahizan Sweet said...

membalas kunjungan..

salam ramadhan dari missweet..:)

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...