Suka Blog Ini

Recent Post

Monday, August 22, 2011

"Segmen Hira: Aku Reti Memasak, Kau Reti?"



Salam ramadhan dan selamat berpuasa semua. Pada petang yang indah ni dan sebelum nak berbuka puasa ni, aku join pulak segmen Hira nih. Apa yang menariknya segmen kali ni tengok pada tajuk dia, aku reti memasak, kau reti?.. Haa, dia tanya aku pulak pandai masak ke tak.. haha. Mestilah aku pandai bila dah belajar masak nanti.. haha. 

Boleh la masak sikit-sikit, setakat Laksa Penang dengan Nasi Lemak tu sedap la jugak aku masak. Sedap ke?.. Sedap wei. Kalau korang tak percaya nanti korang cuba la rasa masakan aku macam mana. Mesti nak lagi punya.. haha. Cukuplah setakat tu, kalau korang nak join segmen ni klik sini ataupun korang klik aje banner kat atas tu. Moh la kita join wei.




7 comments:

Dalila Diela said...

wah2...pandai masak laksa penang n nasik lemak..hebat tuh..
saya setakat nasik goreng boleh la...hehe

Noriko Miyosyi Aizawa said...

waa...masuk jugerk...
pandai kamu masak yerp...

ok,same la kite join2..hhehe

Fahz said...

terror gak la kalau dh leh masak laksa n nasi lemak.hehhe skarang kaum lelaki lebih pandai memasak dr kaun perempuan.adesss

hira said...

LAKSA PENANG! saya SUKA! favourite saya tu. cuba buat untuk saya satu mangkuk. haha :D nasi lemak best juga! tapi tak nak kacang ye? eh, macam order pula. hoho

thanks for joining~ :)

"Aku"....Nurul Azren said...

bestnye.. mcm2 leh msk..

Cik Reen melawat dari segmen yg sama... http://duniacikreen.blogspot.com/2011/08/segmen-hira-aku-reti-memasak-kau-reti.html

jom sertai contest Cik Reen => http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html

cIk PikA said...

wah.. jarang laki pndai masak.. hehe

fiq. said...

perghh,dahsyatnye masak,,laksa penang tu,,ok le tu,,bagus sangat dah ---kembang tak kene puji?


steady aku!

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...