Suka Blog Ini

Recent Post

Monday, August 15, 2011

"STEP 2 SEGMEN SIMPLE : TEMA WARNA SAMA DENGAN SAYA"


Salam ramadhan dan selamat berbuka puasa semua. Ini merupakan step kedua untuk segmen simple Mohd Naser. Tak sangka pulak aku ada step kedua, memang seronok..haha. Untuk step kedua ni aku kena cari blog yang sama tema warna dengan blog aku ni. Tapi hanya blog yang join segmen step pertama je lah. Cari punya cari... terjah punya terjah...akhirnya jumpalah dua blog yang mempunyai tema warna yang sama dengan blog aku ni. Fuhh, aku ingatkan takde tadi, nasib baik ada... haha. Tapi yang bestnya blog dorang ni memang simple, kemas dan menarik... Tak caya? cuba la terjah ke blog dorang tu. Blog yang sama tema dengan aku adalah:


1 comments:

f.aliaa said...

Hi! folo u,TQ sudi singgah n folo my blog,follow my update k ;)

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...