Suka Blog Ini

Recent Post

Monday, August 8, 2011

Apa Nak Jadi Laa???

Bila ak balik dari sembahyang terawih hari semalam, ternampak lah kelibat dua orang yang tengah duduk melepak dekat kawasan taman permainan. Terasa kehairanan dalam fikiran ak nih, selamba rilek je dorang nih duduk melepak kat situ. Bukannya apa, kalau sama jantina tak kisah la kan tapi ini berlainan jantina.

Memang pasti la yang sorang tu laki dan sorang tu perempuan. Apa lagi mestilah dorang tengah berdating di malam hari kan.haha. Sepatutnya waktu macam ni, orang pergi sembahyang terawih ini boleh pulak dorang duduk berdating dekat taman. Tapi tak tahu la ak kalau dorang tu dah kahwin, tapi kalau dah kahwin tak kan la nak melepak kat taman pulak.haha. 

Tapi sempatlah ak berteriak "sudah-sudah la tu bulan puasa ni bawak-bawaklah pergi sembahyang terawih". Apa nak kata terkejut besar la dorang kan.haha. Adoiii, bulan-bulan puasa pun jadi, tak faham betul la ak. Ada otak tapi tak nak berfikir. Walau cam ne pun, ak rase gembira dan seronok sebab dapat balik berbuka puasa bersama-sama dengan keluarga ak.huhu.

9 comments:

CIK PARO! said...

betul tu..
sudah2 la ..

c i k a n a said...

bagus2..direct jer sound kan..
kot yer pun xpyh kat tmn tuh jugak nk bdating xmanis org tgk bulan puasa ni.. =D

ZWAN SABRI said...

baguska hang nii.. trus sound depa.. good2.. ;)

MySuaraBlog: Kenangan Singgah Sahur

AIEN NOT ALIEN said...

haha..bagus2, dah nampak ditegur..

sudah-sudahlah tuuu...

Eddy Dce said...

Cik Paro: yup, betul tu... :)

Cikana: haha..tu la pasal... :)

Zwan: huhu..nampak perkara x baik kena tegur... :)

Aien: huhu..yup...tegur kan aje... :)

Shaherah said...

balik berbuka bersama keluarga memang best.. seronok gler..

tu lar kan.. tu name nyer orang yang kurang ajar.. bulan ramadhan pun x reti nak hormat.. memang setan pasangan tu.. wah tetiba emo.. hahaha.

MisS HoNeY said...

aish..bulan nie patut nya lipat gndakan amalan..bukan maksiat.

p/s : nisa dh follow blik :)

Liana Norazmi said...

mencegah selagi trmampu..bagOs sOund dOrang depan2..hahaha..mmg happy dapat bukak puasa dgn family.. :)

aulia suri said...

thumbs up

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...