Suka Blog Ini

Recent Post

Thursday, August 25, 2011

Tidak Log Out Facebook..


Pernahkah anda tidak meng log out facebook anda? mungkinkah anda mangsa yang seterusnya, dengan erti kata yang lain "log out facebook anda sebelum facebook anda di log out kan oleh orang lain". Bukannya apa, hari semalam ada la sorang member aku ni duk marah-marah je. Aku tanya la kenapa kan, dia pun jawablah "makhluk mana entah pergi tulis kat status fb aku tu, dah la ayat macam haram J je. Tapi salah aku gak tak log out fb".

Patutlah marah-marah, fb kena hack dengan member sendiri.. haha. Kadang-kadang tu aku tengok apa ke peliknya dorang punya status ni, ada yang mengaku aku lah jejaka paling macho, aku lah perempuan paling cun dan ada jugak yang aku baca mengandungi unsur-unsur kelucahan di situ. Tak lama lepas tu, muncul la pulak status "wei baik mengaku siapa yang hack fb aku ni".

Memang dah boleh agak la kan, itu mesti kerja member-member dorang yang nak kenakan si member tu sebab apa, tak log out fb punya pasal. Sedih tak sedih la, kalau kena status yang memang keji giler, apa tak sedih nya kan, nak marah pun ada.. haha. 

Jadi, kalau dah tau duk sekali dengan member-member tu, pepandai la nak meng log out fb anda semua ye. Kalau tak mungkin anda menjadi mangsa seterusnya dan kebarangkalian anda nak mengamuk tu tinggi.. haha. Melainkan kalau member serumah anda tu semuanya tak tahu apa itu facebook.. haha.




11 comments:

saya cello191 said...

malas nk log out..so lappy jgn bg pinjam kat sapa2..

=D

Amirah Suhana said...

hahaha pernah kena hacked . ntah pape.. errr

Anum said...

ye la kalau duk ngan member2 kena la pastikan log out
biasa la kawan nie

Eddy Dce said...

saya cello: haha..betul tu..simpan dlm almari terus... :)

Eddy Dce said...

Amirah: haha..tu la pasal...gatal tgn dorang tu... :)

Anum: aah, betul la tu..walaupun nak pergi minum air je pun kena log out jugak... :)

diya said...

mmg tak logout fb, sbb duk rumah takde sape yg reti main fb. hehee. kalau kat rumah sewa ngn kawan2 pun takde lagi dorang nak hack gitu. slalu membe2 lelaki je mcm tu.

ZWAN SABRI said...

Aku kalau duduk dengan member2, memang aku akan pastikan aku log out.. aku pown penah kena jugak.. HAHA


MySuaraBlog: Larangan Untuk Pengantin Perempuan

KiN said...

tu kes beselah tu....klu kite dah tutup pon tp xlog out org boleh bukk gak. even de ada kene masuk passwrd.... xgune mende alah tu

Kakkoii said...

itu bukan kene hack namanya... itu kene prank!

haha memang bengong kalo x log out FB. kesian sapa yang kene tu

Eddy Dce said...

Diya: hehe..bagusla cam tu..tak payah nak pk2 log out sgt.. :)

Zwan: haha..ak pun pnah kena gak.. :)

Kin: huhu..yup..betul la tu...kalau nak ttup pun kena log out jugak... :)

Eddy Dce said...

Kakkoii: yup..betul la prank..tapi dh biase sebut kena hack...huhu...

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...