Suka Blog Ini

Recent Post

Friday, August 19, 2011

'Bloglist Bersama Dunia Hidupku PCL'


Salam ramadhan dan selamat berpuasa semua. Kali ni aku join pulak segmen bloglist bersama dunia hidupku PCL. Kalau korang nak tersenarai dalam bloglist PCL ni jangan la malu-malu untuk join ye. Bukan senang tau nak dapat masuk dalam senarai bloglist ni... hehe. Jadi siapa-siapa yang nak join tu boleh klik sini ataupun korang boleh klik kat banner atas tu. Apa lagi moh la join wei.

Tarik tutup pada 25.8.2011 pada jam 12.00 am.




3 comments:

Cik Bell said...

macam nak join :)

pCL [p@kcikLie] said...

Terima Kasih singgah n join segmen. Salam ramadhan semoga ceria selalu.

Eddy Dce said...

Cik Bell: huhu..join jgn tak join...huhu...

PCL: sama2..salam ramadhan jugak... :)

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...