Suka Blog Ini

Recent Post

Saturday, August 13, 2011

Sedap Sangat Ke Nasi Lemak

Aku berfikir sejenak... Kenapa aku mimpi makan nasi lemak malam tadi... Hal ni memang merungsingkan kepala otak aku ni... Kalau ye pun tiap-tiap malam aku pergi hentam makan nasi lemak kat kedai mamak tak kan la sampai dalam tidur pun aku mimpi nasi lemak.. haha..

Segalanya dalam fikiran aku memikirkan nasi lemak sampai muka pun dah nampak macam nasi lemak. Tapi itu lah kenyataan memang tiap-tiap malam aku pergi makan nasi lemak dalam bulan puasa ni. Entah kenapa ye, mungkin aku mengidam nasi lemak...ish..mane mungkin..

Mungkin aku malas masak... itu ada kemungkinan.. ataupun sebab murah kot.. satu kemungkinan yang amat tepat.. haha.. Bagi sesiapa yang menjaga berat badan jangan ikut cara aku ni nanti berlemak-lemak korang punya badan.. Tapi siapa yang tak cukup berat badan bolehlah mencuba nasib...

Tapi sebenarnya aku memang dah lama tak makan nasi lemak ni tu yang melarat-larat sampai tiap-tiap malam makan nasi lemak.. haha.. Siapa yang dah lama ataupun mengidam nak makan nasi lemak tu bolehlah pergi kedai beli aku nak belanja tapi korang la yang bayar... haha..

7 comments:

ZWAN SABRI said...

Nampak sangat mamak tu dah santau lu.. sebab tu lu samapai termimpi mimpi nasik lemak.. HAHA..
Ek eh jap2, kedai mamak ada juai nasik lemak ka? bukan nasik kandaq ka? HAHA



MySuaraBlog: Lelaki Pun Kena Kanser Payudara

Farierahasanz said...

<<-- dah lame tak mkn nasik lemak ..

Eddy Dce said...

Zwan: haha...jgn sebut santau2 ni...bahaye wei...mestilah ade zwan..resepi terbaru kedai mamak tu... :)

Farierahasanz: huhu...nnti mengidam nasi lemak pulak kalau lama tak makan... :)

AIEN NOT ALIEN said...

alamak baca entri eddy...teringat pulak nasi lemak jati...^_^"

student sekitar shah alam tahu la kesedapan nasi lemak jati ni..huhu..

Eddy Dce said...

Aien: haha...nasi lemak jati??mestilah tau..tapi memang sedap la nasi lemak dia kan..Tak sangka Aien salah seorang peminat nasi lemak jati... :)

mary ann ;) said...

sebab nasik lemak tu sedap hingga menjilat jari kott..sebab tu dok terbayang2..hehehehehe

iyan shazlind said...

sedapnya nasi lemak..dah lama tak makan nasi lemak..:)

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...