Suka Blog Ini

Recent Post

Thursday, August 4, 2011

Marah Betul Budak Ni

Panas beb...panas beb...haaa..lagi sekali panas gua beb...kate-kate dari member ak.
Nape pulak dah member ak nak marah-marah dalam bulan puasa ni. cuba bawak bersabar sikit. Ak pon duk tanye la, ape panasnye beb. Lor, patut la die nak marah jek. Nak tau kenape???

Haa, ni ak nak cerita. Ade la budak rumah die tu tuduh si member ak ni ambik barang die, tapi member ak ni tak pernah sentuh pun barang budak umah die tu. Patutlah ak dengar member ak tu sebut panas beb...panas beb...haha. Rupanye kena tuduhan yang melulu tanpa usul periksa.

Mende-mende macam ni memang selalu berlaku. Betul tak, kan kan. Haaa, ak pun memang tak gemar orang yang duk main tuduh melulu cam tu tanpa usul periksa. Tersentap beb kalau tibe-tibe kena tuduh tapi tak buat kan. Kadang-kadang otak kite ni di luar kawalan tu la pasal main tuduh2 aje. Tapi kadang-kadang memang sengaje nak tuduh orang tu.

Ape la salahnye kalau kite siasat dahulu daripada nak buat tuduhan yang melulu tu kan. Mesti ramai yang pernah melalui situasi ini. kan kan. Kalau tak pernah baguslah. Tapi ape-ape pon banyak2 kan la bersabar ye di bulan puasa nih. Banyak kelebihannye bagi orang yang banyak bersabar nih.

2 comments:

Ummi said...

main tuduh tak siasat macam tu laa...main ikut firasat...hehe

Eddy Dce said...

Ummi: hehe..tu la..nasib la sape yang kena tuduh tu.... :)

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...