Tengah ak duk lepak-lepak kat kedai burger hak milik kawan ak. Tak perasan la pulak ade member ak sorang nih duk termenung je dari tadi. Memang pelik bin ajaib, biasenye bukan main bising mulutnye. Siap dapat cop mulut tak de lesen lagi.haha. Ak pun ape lagi pergi tegur la kan, mane la tau teruk sangat ke masalahnye.
Ak pon tanye "ko kenape wei?? duk termenung aje. Member ak cakap "Ak putus cinta la bro. Ni yang ak duk termenung ni. Ak pon balas "adoiii pergi la pujuk elok-elok mesti ok punye. Member ak balas "dah puas ak pujuk siap nyanyi lagu relaku pujuk lagi, tak mahunye. Ak pon balas "kalau cam tu ko cari je la yang lain buat pe nak termenung cam tu, ko kan jejaka paling kacak kat kawasan ni.hahaha. Member ak balas "tak boleh la bro, ak sayang kat dia dah lame couple la bro. Ak pon balas "owh, kalau cam tu, ikut ko la, ak pon tak tahu nak cakap ape".
Nih la penangan orang putus cinta, ak nak kasi nasihat lebih-lebih pon tak boleh sebab mane ade pengalaman beb.haha. Tapi daripada duk termenung macam tu agak-agak boleh settle ke?? kan banyak lagi perkara yang boleh dilakukan. Kalau anda bagaimana tindakan yang anda lakukan. Lu kasi fikir la sendiri.haha.

