Suka Blog Ini

Recent Post

Tuesday, July 26, 2011

Member Aku Kecewa???


Pada malam ni ak nak cite sikit pasal kekecewaan member ak yang sorang nih. Haa, kecewa ape pulak nih. Agak-agak die putus cinta kot, x pon die x duit ke.haha. Semuanye bukan dan bukan. Sebenarnye, kawan ak nih kecewa sebab x dapat nak beli tiket bola petang tadi. Penat punye penat beratur, sekali tiket abis daa.haha. Frust menonggeng la member ak nih.Tapi salah die jugak awatnye datang lambat sangat nak p beli tiket. Betul x???haha.

Tapi yang menyebabkan die frust tu, die punye la semangat balik awal dari keje pukul 4 cam tu la. Lepas tu, die terus menaiki moto Kriss nye yang dikatekan boleh naik 180km/hr bile try atas highway nih, terus pergi ke stadium shah alam tu. Fuhhh, punye la ramai orang beratur sebab nak beli tiket punye pasal la kan. Member ak nih ape lagi dua kali lima jugak la dengan dorang2 nih, duk beratur nak p beli tiket.haha.

Ape nak kate, tunggu punye tunggu, beratur punye beratur sekali tiket abis daa. Ramai jugak la yang x dapatnye. Member ak nih kate, orang tu bagi tau suruh datang hari esok pulak kalau nak beli tiket. Adoiii, punye la rase nak menangis nye member ak nih disebabkan kekecewaan yang amat sangat nak beli tiket x dapat.haha. "Ak kate ape da esok pon boleh beli jugak ape".haha. Dengan hati yang sadis die pun terus pulang ke rumah dengan tiket yang x dapat.haha.

Ak agak-agak la, memang penuh kot stadium bukit jalil tu nanti. Tapi x tau la kan, tunggu dan lihat je la. Kepada member ak, sabor je la, esok pon boleh beli tiket. Orang kate majulah sukan untuk negara. Uik, ade kena mengena ke. Hentam aje la.haha. Tu je lah yang ak nak cite sebab ape member ak nih kecewa, sebab x dapat beli tiket je pon.haha.

9 comments:

Ezad Skytech said...

hee..sabar la..kalau tak dapat tiket..tgk kat TV pon OK..meriah jugak kan...(^^,)

haa..esok mesti penuh la Stadium Bukit Jalil tu..Harimau Malaya pasti mengaum esok...Go Malaysia..!!

Eddy Dce said...
This comment has been removed by the author.
Eddy Dce said...

haha...yup...tengok kat tv pon ok..x pon lepak kat kedai mamak meriah jugak...haha...rase nye memang penuh kot nanti...Malaysia Boleh....

♥ Cik Nur Elyana ♥ said...

haha..siannya kwn awk tue.suh dy sabar ea..heee

Eddy Dce said...

haha...dh bnyk kali suh die bersabar... :)

♥ Cik Nur Elyana ♥ said...

sian plak kan.hehe... kerana bola jeaa

Eddy Dce said...

tu la. Tapi biase la. kalau dah fanatik bola nih mmg susah skit...boleh sampai berperang mulut la... :)

Lissa said...

kesiannyer^^

Eddy Dce said...

Lissa: huhu...mmg kesian kan... :)

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...