Suka Blog Ini

Recent Post

Saturday, July 30, 2011

SEGMEN BERPUASA DI BULAN RAMADHAN BERSAMA ADIN !

Jom join segmen Adinlala berkenaan dengan bulan ramadhan. Marilah kita meriahkan segmen ini.haha.


adinlala


Ade 3 soalan yang telah diajukan, jadi jawapan ak adalah:


1)Sudah pasti la target puasa kali nih cukup 30 hari mane boleh ponteng.haha.


2)Kalau bab favourite makanan mase berbuka nih sudah pasti lah ayam golek yang menjadi pilihan dan jugak ayam percik.haha.


3)Selamat berpuasa kepada semua blogger2 dan tingkatkan la amal ibadah kita di bulan ramadhan ini.

p/s: Kalau nak join klik dekat header Adinlala kat atas tu.

4 comments:

Acik said...

ayam dan ikan percik buat acik. yummy! :)

Ain SSB said...

Wooahhh 8 tahun dah kot tak makan ayam percik...rinduuu! huhu.

Selamat menyambut bulan puasa, btw! :)

Eddy Dce said...

Acik: ikan percik pon best jugak...huhu...selamat berpuasa... :)

Ain: lamenye x makan ye...xpe2..nanti jangan lupa beli ea...huhu...selamat berpuasa... :)

fiq. said...

salam,
dah 3 org dah vote ayam percik ni, femes gak ayam percik ek, haahhaha

thanks for the wish, selamat berpuase jugak ek,heheh

jom,'
segmen-berpuasa-di-bulan-ramadhan

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...