Suka Blog Ini

Recent Post

Sunday, July 24, 2011

Malaysia Naib Juara Kejohanan Sepak Takraw Piala Dunia Istaf

Apitit Kanan Malaysia, NorShahruddin Mad Ghani melakukan libasan yang dihalang Apit kanan Filipina Edrian Resueno dalam perlawanan suku akhir Sepaktakraw Piala Dunia IStaf di Stadium Titiwangsa.
Gambar masa Malaysia lawan Filipina

Petang ni ak berasa agak kecewa sedikit bile tengok perlawanan Sepak Takraw Piala Dunia Istaf tadi bila pasukan negara kita tewas sekali lagi dengan pasukan Thailand pada peringkat akhir. Memang banyak kelemahan yang ak nampak terutamanya tekong bile servis banyak kali x masuk. Tapi xpe bak kate pengulas astro arena tadi jadikan kejohanan kali ini sebagai pengukur untuk memperbaiki segala kelemahan yang ada dan menunjukkan kehebatan semula dalam kejohanan sukan sea yang akan datang.

Tapi memang agak kecewa jugak la bile tengok point kekalahan pasukan negara kita, 15-4, 15-6, 15-11, memang nampak x berapa nak fight sangat la. Tapi bile masuk set ketiga barulah nampak fight skit dengan rejaman daripada killer negara kita yang menjadi. Tapi akhirnya tetap jugak x dapat menandingi pasukan dari Thailand itu. Ak harap pasukan sepak takraw negara kita akan memperbaiki segala kelemahan yang ada dan akan menjuarai kejohanan yang akan datang. MALAYSIA BOLEH.


0 comments:

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...