Suka Blog Ini

Recent Post

Saturday, July 30, 2011

Menarik Iklan Ni

Tengah ak tengok video-video kat youtube, terjumpalah la plak video yang ak selalu tengok mase kecik-kecik dulu kat dalam tv. Fuhh, iklan nih memang best la, mase kecik-kecik dulu memang ak minat la.haha. Tapi sekarang nih kalau x silap ak dah xde da kot iklan tu. Korang nak tau ke video ape yang ak tengok tu, haaa nih la cite nye


haha...ape lgi kalau bukan cite sang kancil menipu sang buaya.haha. Banyak lagi la citenye selain daripada yang nih. Ak just amik salah satu daripada nye, hari esok masukkan cite lain pulak.haha. Walaupun nampak kelakar, tapi memang iklan nih la yang ak layan nye mase kecik-kecik dulu, siap tertunggu-tunggu lagi bile nak ade iklan nih.haha. Tu lah orang kate kenangan mase kecik-kecik dulu. Kenangan inilah yang akan membuat kite tersenyum bile teringatkan semula kenangan kite mase kecik-kecik dulu.haha. Jangan lupa tengok ye.haha.

2 comments:

Alisya said...

nostalgia iklan ni..hehe

Eddy Dce said...

Alisya: hehe...yup..memang nostalgia... :)

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...