Suka Blog Ini

Recent Post

Friday, September 9, 2011

Siapa Curi Coklat Aku..

Tiba-tiba dengar member aku menjerit "woi siapa curi coklat aku dalam peti ais ni, awek aku kasi tu".. haha. Kesian.. memang kesian.. lama sangat simpan dalam peti ais tu dah la coklat sedap pulak tu. Mesti terliur nya kalau tiap-tiap hari bukak peti ais nampak coklat yang sedap tapi takde orang nak makan. Tapi.. tapi bukan aku yang amik tau, masih dalam siasatan kes coklat yang hilang ni.. haha.


Haa, lebih kurang cam kat atas ni la coklat member aku yang hilang tu. Cam ne sedap tak coklat kat atas ni? Serius berebut kalau bagi percuma.. haha. Tapi member aku cakap coklat yang satu lagi ni memang sesuai kalau bagi hadiah kat orang.. betul ke? mari kita tengok kat bawah ni..


Fuhh, memang la sesuai. Aku pun nak kalau macam ini punya hadiah. Bagi mereka-mereka yang mempunyai masalah gigi rosak elakkan dari makan coklat ni ye.. haha. Apa-apa pun dah lama tak makan coklat mengidam la pulak. Kepada member aku teruskan siasatan untuk mencari coklat anda yang hilang.. haha.




8 comments:

aimie amalina said...

heeeeee
ilang dlm simpanan ye
dcarik2

CIK PARO! said...

Ferrero rocher my peberet coklat..
memang sesuai di buat hadiah..

NMH said...

hahahah..kesiannya..last year bagi dekat anak buah je coklat2 cadbury yang diberi orang...tahun ni xde pulak orang nak bagi cadbury dah..haishh

LydSunshine said...

Coklat Beryl's adalah yg terbaik. Yeah!!!

iyan shazlind said...

suka makan dark chocolate..walaupun org lain cakap pahit..tp sis suka makan yg tu lg dari yg lain..:)

Eddy Dce said...

aimie: haha..tu la...x tau la sape yg ambik... :)

cik paro: yup2..betul tu..sedap plak tu... :)

NMH: hehe...xpe2..tahun depan mesti ade orng bagi tu... :)

Eddy Dce said...

Lydsunshine: hehe..bnyk lagi coklat yg sedap2 kan... :)

iyan: hehe..tpi coklat tu mmg agak pahit la... :)

Kancil 8349 said...

teringat masa tinggal kat rumah sewa...macam tulah jadinya...kengkawan gi kebas...hahaha

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...