Suka Blog Ini

Recent Post

Monday, September 19, 2011

Demam.. Sekarang Musim Demam Ke..

Sudah lama rasanya tidak mengupdate blog ni walaupun baru 4 hari.. haha. Memang teringin nak mengupdate tapi apakan daya otak kata tidak dapat berfikir dengan baik dan badan pulak kata tidak larat untuk menulis. Jadi tak dapat la nak mengupdatenya. Apakah punca disebalik semua ini? alamak macam serius la pulak.. haha.

Sebenarnya tak larat tu bukannya apa sebab masih lagi menunggu bila la demam aku ni nak elok. Dah masuk 6 hari dah ni tapi tak ok lagi. Apa lagi duk tidur je la jawabnya. haha. Ada tak antara korang semua yang demam? dengar kata tengah musim demam kot sekarang ni. Tapi tak tau la kalau-kalau kat tempat aku ni aje.. haha.

Nampaknya kali ni rumah aku mengalami keadaan yang agak teruk sikit. Haa, agak-agak korang apa ye? apa lagi kalau bukan musim demam beramai-ramai.. haha. Boleh tahan ramai gak la member-member aku yang demam. Kalau dikira-kira dalam 5, 6 orang jugak la. Terus sunyi sepi je rumah aku ni sebab semua duk tidur aje.

Kalau siapa-siapa yang demam tu jangan lupa pergi jumpa doktor dan makan ubat.Teringat pulak pada kawan aku yang tak suka makan ubat. Lawak pulak masa aku tengok dia nak makan ubat tu, punyalah lama tunggu nak tengok die telan ubat tu.. haha. Ok lah aku pun nak pergi makan ubat jugak ni.. haha.




10 comments:

reza al-razi said...

Betul la.. skrg nie musim demam.. moga cepat sembuh..

Kancil 8349 said...

kesiannya...betul tu sebab cuaca yang tidak menentu...apapun gi lah klinik untuk dapatkan rawatan....

Anum said...

cuaca tak menentu sekarang
memang musim

Kazman & Sue said...

memang tengah demam pun skrg ni... musim demam berleluasa...

ciK LyndaWawa said...

jgn lupe malan ubat..=]

Amirah Suhana said...

semoga cepat sembuh!

Eddy Dce said...

reza: tu la..mmg ramai yang demam...thanks... :)

kancil: yup, mmg cuaca x menentu skang ni kan... :)

anum: aah...tol la 2...

Eddy Dce said...

kazman: owh...sama la kite...aah btul la 2... :)

cik linda: hehe..yup...x lupa sebab nak cepat sembuh.... :)

amirah: thanks...harap2 cam tu la... :)

Ummi_R❀salici❀us said...

bykkan minum air kosong... :)

HowToModify said...

awesome very helpful blog I like it

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...