Suka Blog Ini

Recent Post

Friday, September 9, 2011

Cantiknya Handphone Tu..

Wah.. cantiknya handphone tu, mahal pulak tu, canggih pulak tu. Rambang mata tengok bila lalu kat depan kedai jual handphone ni. Cantik tak handphone kat bawah ni..






Haa.. cantik tak? cantik kan. Bila la nak dapat handphone seperti di atas ni. Lagi satu handphone tengok kat bawah ni..





Fuh, menariknya handphone ni bak kata member aku.. haha. Yang ni pun mahal gak tapi murah la sikit dari yang gambar atas sekali tu kan. Handphone aku cam mana ye.. Haa.. Cuba tengok yang bawah ni pulak.. 




Yang ni la handphone cam aku punya.. haha. serius cantik betul tak? haha. Tengah berfikir bila la aku nak pakai yang macam gambar atas sekali tu.. haha. Tak kisah la yang mana satu pun janji boleh guna ok la kan. Korang setuju tak? haha. 





6 comments:

- abdul hadi abdul muti - said...

haha. syukur jelah ape yang ade

EMOdisaster said...

betul3...setuju....

Anum said...

betul2

Eddy Dce said...

abdul hadi: haha...betul la tu... :)

Emo: haha...sy pun stuju jugak.. :)

anum: sokong.. :)

aimie amalina said...

heeeee
samalah
ntah bile nk pkai nfpn canggih manggh tu
huuuuu
x pe..yg pntg bole kol msg kan?

Eddy Dce said...

aimie: haha..tu la..ade rezeki nnti dpt la pkai yang canggih2 pulak... :)
betul2..yg pntng bleh kol dan msg..... :)

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...