Suka Blog Ini

Recent Post

Thursday, September 15, 2011

Cantiknya.. Indahnya.. Kawasan Perlancongan Ni..

Tahniah kepada aku sebab hari ni bangun awal.. haha. Takde kaitan pun sebenarnya, tapi di pagi yang indah ni tatkala hujan pun baru berhenti, teringat la pulak kenangan pergi bercuti di dua kawasan destinasi perlancongan yang aku rasa sangat cantik lagi indah. Korang rasa cantik tak tempat tu? alamak, aku belum bagi tau lagi cam ne korang nak tahu kan.. haha. Tempat yang aku nak bagi tau ni seperti di bawah,

Pulau Tioman

Taman Negara Pahang

Ni lah dua tempat yang aku cakap tu. Masa aku pergi dulu tu zaman aku takde kamera lagi terpaksa la menggunakan khidmat google untuk cari gambar kat atas tu nak letak gambar punya pasal.. haha. Apa macam cantik tak tempat yang aku cakap ni? mesti korang dah pernah perginya kan? kalau tak pernah lagi takpe nanti-nanti bila ada masa bolehlah pergi melancong kat tempat yang aku cakap ni.. haha. Aku pun teringin nak pergi lagi tapi apa kan daya masa takde duit pun takde.. haha. 




12 comments:

xanders.co said...

hehe, itu mksdnya hg kena p lagi sekali amek gmbaq tunjuk kt blog,okay?

p/s : selamat pagi :)

LydSunshine said...

2 ekor tempat yg saya pun belum penah pergi tapi sgt teringin nak pergi.

Anum said...

bestnya

yayath said...

cantik pulau tioman tu:)hehe..tapi taman negara pahang x pernah pegi lagikk..

Rashidi said...

amirul: haha...tu lah...mmg nak pergi lagi skli sebab nak amik gambar lepas 2 bleh la letak kat blog... :)

lydsunshine: haha...xpe2...ade rezeki dpt la pergi ke sana... :)

Rashidi said...

anum: yup..bestkan... :)

yayath: tu la..sgt cantik kan...owh..taman negara pun best jugak... :)

C`ayob.com said...

waaaa bestnya...le jalan2..kan...selagi ada duit pe lah jalan2..jangan lupa p sabah :)

upsss tiba-tiba commnet ini, lupa nak kenalkan diri.....salam kenalan dari cayob!...c`ayob follow sini :)

Alang-alang saya datang ini, Kalau sudi kunjung2 sya di blog yang tak seberapa ini.........tak follow pun tak ape...janji awk datang, Inys Allah.

http://cayob.blogspot.com/

Kazman / Sue said...

last datang tioman 17 tahun yang lau... masih teringat2x kaki aku kena rambutan laut....

Ummi_R❀salici❀us said...

tak pernah sampai sana lg...huhu

Rashidi said...

ayob: hehe...btl la 2...klu ade duit boleh la g jln2... :)

kazman: fuhh...dh lame 2...bleh la g lgi...hehe...kenangan kat tioman la 2... :)

ummi: erm...xpe...klu ade rezeki bleh la g sane... :)

fathiyyahISMAIL said...

wahh best nyee +_+

fathiyyahISMAIL said...

wahh best nyee +_+

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...