Suka Blog Ini

Recent Post

Sunday, September 4, 2011

Berat Badanku Naik.. Alamak..


Terkejut betul, serius memang terkejut. Berat badan dah naik secara mendadak. Alamak macam mana nak turunkan berat badan ni. Haa, ramai yang aku tengok dalam facebook yang post pasal berat badan dah naik.haha. Nak tergelak jugaklah aku baca. Tapi biasalah masa raya kan banyak makanan mesti asyik nak makan je.

Mestilah naik nya berat badan lepas tu kan. Ala takpe bukan selalu pun berat badan naik kan.. haha. Mesti lepas ni larisnya ubat nak kuruskan badan. Sebab ramai yang nak turunkan berat badan semula. Untunglah siapa yang makan banyak-banyak tapi berat tak naik. Makan satu hari tak berhenti pun takpe, tak gitu.. haha.

Jadi, siapa yang agak-agak berat badan dah naik tu, jom la kita ramai-ramai pergi berjogging tiap-tiap petang. Mesti boleh turun punya berat badan tu. Apa lagi, jom la kita habiskan segala kuih yang ada, tak baik membazir.haha.




4 comments:

hira said...

kena diet la! haha :D

shaliza khairi said...

raya je berat naik. lepas raya nanti hensem semula la tu. hehe.

salam lebaran ^^

yusuflaili said...

salam;
berat badan je naik tak apa..asal jgn darah naik..

Eddy Dce said...

hira: haha..yup..kena diet la... :)

shaliza: haha..betul2...lepas raya turun semula beratnya...salam lebaran.. :)

yusuflaili: haha..betul sangat tu..kalau darah naik memang bhye... :)

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...