Suka Blog Ini

Recent Post

Monday, June 13, 2011

Cerita Lawak



Pada suatu petang di dalam sebuah rumah ada 4 orang kawan yang sedang bersembang. Hayatilah perbualan dorang nih.

Abu: aku geram betul la tiap2 kali aku tengok dekat motor aku mesti ade baju tersidai kat atas motor aku 2,
         ingat motor aku tu tempat sidai baju ke.

Ali: pulak dah. sape plak yang sidai baju dekat atas motor ko tu???

Abu: entah la aku pon x tau sape. kalau aku tau sape yang buat tu, memang aku kasi flying kick la.

Karim: rilek2, mende boleh bawak berbincang tu.

Ali: ah xde nye. kalau ko tau sape sidai baju tu, ko kasi je flying kick. sape suruh dia sidai baju dekat motor      
       ko tu.

Amir: wei Ali, tu bukan baju ko ke kat atas motor Abu tu.

Abu: mane2?? biar aku pergi tengok.

Karim: aku pun nak pergi tengok jugak la.

Ali: aah la, baju aku tu. tak ingat plak aku letak dekat situ. sorry abu, aku x sengaja la.(muka malu)

Karim dan Amir: hahaha.(gelak sampai keluar air mata)

Abu: (terdiam seketika)

Karim dan Amir: (tangan di dada, mata pandang atas). hahaha.

1 comments:

Eddy Dce said...
This comment has been removed by the author.

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...