Suka Blog Ini

Recent Post

Wednesday, October 3, 2012

Nak Makan Pun Susah

Nak dijadikan cerita, minggu lepas ada la aku pergi kenduri kahwin ni. Ramai jugak la orang masa aku sampai tu. Lauk pun boleh tahan sedap jugak, perut pun tengah kosong. Memang penuh la pinggan aku ni, tak pun memang 3 kali tambah la. haha... Tapi masalahnya, punya la ramai orang beratur nak ambik makanan memang salah masa la aku datang ni.

Aku tunggu punya tunggu nak beratur ambik makanan ni, ada la sorang pakcik ni, aku baru nak isi makanan dia pergi pintas isi makanan dulu. Memang tak cantik pakcik ni, dah la tak beratur. Aku punya la tunggu lama dia sedap-sedap je memintas. Aku memang geram betul la seperti kalah lumba motor. haha...

Takde la nak marah sangat tapi kalau bagi salam dulu ke ok la jugak. Aku sebagai seorang yang prihatin ni takde masalah pun. haha... Kesimpulannya, kalau nak potong barisan pun biarlah berhemah sikit, orang kata cantik la sikit. haha... 


3 comments:

Anum said...

:)

Maria Menado~ said...

hehe. kena buat kelas etika mengambil makanan ketika kenduri la eddy. hiks.

Eddy Dce said...

Anum: :)

Mai: haha...cam pelik je kalau nak buat cam 2....haha....

Pengumuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...